Ikväll så gäller det!!!

nu är det husvisning!!! Då får vi äntligen se om huset motsvarar våra förhoppningar. Än så länge så har vi ju bara åkt förbi huset på vägen. Inte varit framme eller för den delen inne i det.

Och ändå så känns det så rätt! :D Måste betyda nåt iaf, förstå hur kär man kan bli i en plats utan att faktiskt ha sett den ordentligt. Jag antar att det är drömmen jag är kär i egentligen....






håll tummarna






nehepp slut på kafferast nu ska jag skölja mina slingor. hejs


Kommentarer
Postat av: Lillis

jaa visst blev det fint precis som jag ville ha det. Absolut jag brukar sköta håret bra så det ska väl inte vara några problem.

2008-06-03 @ 13:10:45
URL: http://liiillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0