bloggskadad??




efter löprundan i onsdags så möttes jag av detta när jag kom hem. Och ja den är lika nära huset som det ser ut..

Men bloggskadad var det ju.

Här kommer beviset:
2008-05-25
Denna bild tog jag när vi var ute och sprang i Fryele skogen.(jag o far)

Dessa är några veckor gamla men dock...

Alla bilder är tagna under samma löprunda. det går inte att klaga på sceneriet iaf...

Sorry dålig kvalitet...
Finaste bilden och jag skakar, Fan.
Höll på att krypa ur skinnet när jag blir omsprungen av den kvinna med hund. Hon måste ha funderat på vad jag gjorde i spåret.. Löpartajts och kamera....


Det ultimata beviset på att man är bloggskadad


                    :D

Kommentarer
Postat av: mallis

Måste säga till mitt försvar att jag åtminstonde väljer vackra löprundor.



Utsikten i fryele var helt underbar över storemosse

2008-06-02 @ 17:59:54
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0