resultatet av lördagens...

lilla tur till Erikshjälpen:
image116
image117
image118

övre bilden: Väska med nitar 22,50 :-, plånbok i krokodil(förmodligen pressat läder) 12,50 :- Pumps med rosett 22,50 :-

Andra bilden: grön stickad kjol 22,50. rutig kjol 22,50 :-, fuskpälskrage 12,50 :-.
Tar bilder med kjolarna på när jag inte ser ut som ett spöke. Fortfarande sjuk och ynklig.

Tredje bilden: tyger i mängder , det slank även med lite broderi garn och en virkad duk.Ska bli applikationer på en klänning var tanken.
Blev så himla inspirerad av alla fina tyger. Så ni ser min kommande vårjacka, en vippig kjol, en klänning och en eller ett par toppar. Tänk typ sexiga biblotikarien.

man får nästan dåligt samvete av att det är så billigt. Det är inte direkt dyrt annars heller så rea är eg onödigt.
Sen köpte jag en bunt LP-skivor med .

Men det bästa reafyndet har jag sparat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0