Beslutsångest

Varför ska det vara så svårt att vara nöjd med sina val?
Har hittils kännt mig nöjd med ett jag ska bli egen. Men näe då inte nu längre!!
Idag så klippte jag en man som jobbar på ett textil företag utanför stan, vi pratade om mode mässor och lite av varje. Berättade att jag varit Stylist ass på Rookies and Players tre ggr bla.. osv...osv...
Iaf sen så säger han nåt i stil med: Vi skulle behöva nån som kan hjälpa till med skisser, materialprover, lite av varje.

Och helt plötslig så ville jag inget hellre än att jobba som ass (slav) där och skita i allt vad frisör heter.

En stund iaf
Men när jag kom hem så berättade jag för H ,  sa han ; Men gör inte de bara TANT KLÄDER, de har ju funntis lääänge!
Så nu är jag ganska nöjd igen än så länge.


Nu måste jag sova!! NATTI NATT

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men du ska starta eget fortfarande?

2008-01-30 @ 11:55:24
Postat av: mallis

Javisst jag har bara LITE beslutsångest

2008-01-30 @ 12:45:30
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0