seg

nu vill jag bara sooova, orkar inte röra mig ens.


Var ganska stressigt på jobbet, och så fick jag skälla ut en elev!! Fan kom i tid!! Inte första gången som jag tar upp det heller. Det var nog det som retade mig mest.
Även om man inte har nåt efter lunchen så ska man ändå komma i tid.Det kommer en hel del drop in på fredagar. Nu fick hon ju dessutom in en kund!! Och vad händer 7 min sen!!! Så gör man inte bara.

Där stog jag med rök ur öronen
-Vad fan håller du på med?? måste ju hålla tiderna!! (väsandes i receptionen)
hon- jaa, jag väntade på A som provade kläder
-Ingen ursäkt! då får du gå tidigare, hon har ju lunch en 1/2 timme till!!
hon - Ja förlåt
-han har ju suttit här och väntat nu!! så L tog han om han istället.
hon går skamsen iväg och sa knappt två ord till mig på hela em. :)

heh här går vi hårt åt dem ;)

Hon får vara sur eller ledsen det ger jag fan i. Man håller tiderna, kan inte drälla in hur som helst. Vi måste kunna lita på att hon kan ta kund när det är uppsatt. Inte när fröken behagar komma. Så det så...

Det är hårt i service branchen!! Tur för henne att inte chefen var där idag för då jäklar hade hon fått veta att hon levde. Jag var ändå ganska sjysst trots allt.

Vill inte vara lill chef längre, orkar inte bry mig om allt. Räcker att försöka driva runt mitt eget företag.

Näe fy va negativt det låter, resten av dan var skön. Bra väder och trevliga kunder!!

Måste nästan vara nöjd när solen skiner

natti natt
/kram Marlen

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Vad jobbar du med?

2008-02-29 @ 20:58:19
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

jobbade som kundtjänst innan föräldraledigheten, men jag sa upp mig för jag ska plugga till mentalskötare när antonio börjar på dagis.

2008-02-29 @ 21:12:12
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

vet inte, det är nog 1,5-2 år. tänkte ta det på distans och jobba samtidigt. man utbildar sig till undersköterska och inriktar sig på psykiatr. spännande!

2008-02-29 @ 23:28:15
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Godnatt!

2008-02-29 @ 23:45:08
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0