en dag kvar nu...

sen så är jag egen!!!


shit va stort o läskigt, då är jag ju asså själv ansvarig att se till att det går bra. Fy va tungt.
Tror o hoppas att det går vägen. Just nu vill jag bara vara igång så jag slipper tänka på alla beräknade siffror. Jag vill inte se de mer!!!  Endast se hur pengarna rullar in             :)

Vi får se hur det blir med den saken.
Har iaf fixat ett jobb telefon nummer nu med så om det är nåt så kan man få tag i mig annars me. Eller jag ser ju iaf ATT nån har försökt nå mig. Har ingen lust att lämna ut mitt privata nummer till alla..

natti natt

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Lycka till gumman!!! Du kommer att fixa det galant!

2008-02-14 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0