Göteborg del 2

shopping blev det lite iaf. Ska ju egentligen spara till stockholm men.. det vet vi ju hur det brukar gå.
Köpte ett par ljusblå Kerstin på Monki. En jätte fin klänning på h&m och ett svart fotoalbum och två pennor att skriva på svart med. (till jobbet) Har äntligen börjat med albummet med bilder på jobb jag gjort. Har framkallat en del äntligen. Snokade reda på ett gäng till, så nu ska det fixas å framkallas. Det var massor med saker som jag faktiskt hade bilder på.. trots att frisso har de flesta.
image188
lånade en bild från monki. orkade inte ta en bild själv.
ska se om jag hittar en på klänningen med...


nähäp ska släpa mig från datorn då...
 


då ska vi se..
image191
Det var mönstret jag föll för. Så klockrent malliss :)


nu e jag laddad för vårväder.



Kommentarer
Postat av: anna

vilken ljuvlig klänning!

ja förhoppnings börjar producera ugglet-shirten denna vecka..dock inte i den modellen eftersom jag testtryckte på en lindext-shirt.

kram

2008-04-14 @ 20:13:16
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0