bloggtorka

jahapp vad ska man skriva om idag då???? hmm


idag så har jag.. gått morgon promenad! hurtigt!! Riktigt stolt att jag kom upp själv. Förrut så har jag haft draghjälp av H. Tänkte försöka ta mig i kragen nu till våren. Det är ju sommar snart har jag hört.:)

På jobbet full rulle idag som sig bör. Imorgon så ska jag faktiskt fota en tjej, gjorde henne igår och det blev så bra att jag bara mååste fota henne. Så imorgon blir det både Make up och foto på kvällen. Jag är ju inte annars känd för mina fina foton men men måste ju iaf prova. Blir det snyggt så får jag lägga upp bilderna.

nähepp lite mer France gall sen ska jag nog läsa lite. Är ju lite efter läser Nobels testamente av Lisa Marklund typ ett ljusår efter alla andra. Som medlem i bokklubb så kommer det ju böcker jämt. Måste posta nästa beställning föresten. Fashionista av Martina Bonnier bla.. och ett par till. Mycket bra i nya katalogen.

Natti

Kommentarer
Postat av: Maian

Hehe, du menar fårkrullet? Det var positivt. Enorm skillnad mot det tunga, platta där all volym låg på ryggen typ.=)

2008-04-23 @ 07:05:02
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0