kakmonster

puh tur att jag inte ska vara här längre. Jag har verkligen ätit kaka tre gånger idag!! Börjar känna mig rejält onyttig. :)

Idag så har vi gått runt på Sigtuna julmarknad, shoppade lite fina espresso koppar. Tänkte ha dem till glögg.
Sen var vi inne på ett jätte trevligt bokantikvariat, så då blev det ett par böcker därifrån. En om tovning och en till textil bok. Kommer inte på vad den handlade om.

Igår så gick jag och mor en sväng på söder bla. Mamma provade typ halva Gudrun Sjöden butiken! Men hon handlade en del med såklart. Jag gick loss rejält på Kappahl av alla ställen!! Jätte fina mys kläder i ekologisk bomull. Tom på rea!!!
Ska lägga upp bilder när jag kommer hem igen.


Imorgon blir det nog Monki och så lunch vid Bruno gallerian. Sen får jag se, vill bort till Tjallamalla om jag inte fastnar på vägen försåss.

Nu blir det film....

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag älskar kakor!
=) Mums

2007-11-25 @ 17:55:38
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Majda

kolla bloggen angående voctoria's secret-tävlingen. fick nämligen 2 kommentarer om den.

2007-11-25 @ 18:36:21
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: Elenore

hejje nu har jag hittat hit! E lite lost men ja kommer snart upp på benen. Tack för det fina håret!! Pete tyckte jag var jättefin! färgen på brynen blev bra med , mindre bra blev det när jag försökte o noppa dom ..hehe jaja let´s just say it was fun..NOT! Pussen ifrån Mamma Scan!

2007-11-29 @ 21:41:45
Postat av: Anonym

http://www.makeyourownjeans.com/

2007-11-30 @ 10:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0